Wednesday, March 28, 2007

Motionbased visar mina motionsrundor


Jag har hunnit provat GPS-klockan, min nya Forerunner 305, vid några tillfällen nu, och när jag har har lite mer koll på funktionerna ska jag gå igenom en del av dem här. Men det får dröja tills jag lärt mig hur den fungerar lite bättre först.

En fiffig sak jag dock redan kan dela med mig av är min publika sida på Motionbased, angelak.motionbased.com. Där går det att se mina joggingturer, och förhoppningsvis kommer det kunna gå att följa hur min kondition förbättras, för just nu är den inte riktigt på topp. :-) Men med hjälp av den roliga klockan, det underbara vädret och min goda vilja har jag stora förhoppningar om att det kommer bli rejäla förbättringar!

Man kan även få upp mina löprundor med rss, varför man nu skulle vilja ha det ? :-)

http://angelak.motionbased.com/rss

No comments: